maanantai 24. tammikuuta 2022

Kiitos

Kiitos kaikille aluevaaleissa minua äänestäneille ja/tai vaalityötä hyväkseni tehneille. 75 ääntä ei riittänyt valintaan. Se on kuitenkun melkein nelinkertainen siihen verrattuna, mitä arvioin ennen vaaleja.

En kuitenkaan ole harmissani. Olin ehdokkaana päivän politiikan ulkopuolelta. Muutkaan samalla tavalla ehdokkaina olleet eivät tulleet valituiksi.

Poliittisissa vaaleissa pitäisi olla mukana politiikassa. Tai olla julkkis kuten esimerkiksi missi, muskelimies tai jotain muuta vastaavaa. BB-sarjaan osallistuminenkin voisi olla "suositus" joillekin. Ei kiitos, sanon minä.

En aio jäädä laakereilleni lepäämään. Osallistun edelleen yhteiskunnalliseen keskusteluun niin lehdissä kuin omassa blogissani.

Eräs ystäväni yllytti minua hakemaan Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen johtajan paikkaa, kun (ei jos) se tulee avoimeksi. Enkä ole tullut hulluksi. Mottonihan on, että aina hauskaa olla pittää. Jos ei muilla, niin ainakin minulla. 😂

Mikäli paikkaa ei jostain syystä panna avoimeen hakuun, maakunnasta lähtee ainakin yksi valitus hallinto-oikeuteen. Ja uskon, etten ole ainoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti