sunnuntai 2. tammikuuta 2022

Huh mikä päivä

Olipa aikamoinen sunnuntai. Jäbä oli päättänyt, että minä olen tänään vain sitä varten. Muuta kuin leikkiä sen kanssa ei saa tehdä.

Olin kuitenkin vanhaan tuttuun tyyliin jättänyt asioita viimetinkaan. Karjalaisen ja Ylen vaalikoneiden vastausaika päättyy tänään reilun kahden tunnin kuluttua. Nyt sain lopulta valmiiksi molemmat.

Pakko oli vastata, kun sai ilmaista mainosta. 😁 Ja pitihän sitä vähän vaalityötä tehdä etenkin, kun toreilla kampanjointi on nyt kielletty. Ha, ha, vink, vink.

Hikistä hommaa vastata yhteensä 50 kysymykseen, noin. Ja vähän perustellakin piti. Toivottavasti Jäbä ei "auttanut" pistämään täppiä vääriin kohtiin. Sen verran innokkaasti se minua omi - ja puri. Yritin kuitenkin käydä vastaukseni läpi, kun jäbäräinen oli pissi- ja kakkatauolla emännän kiusaamishommista.

Olen melkein enemmän poikki kuin aikoinaan töissä valtavan rasittavan päivän jälkeen. Ei tämä eläkeläisen elämä olekaan pelkkää auvoa.

Nyt jännitän, milloin Jäbä tuossa vieressä kyllästyy puruluuta järsimään ja alkaa vaatia taas huomiota. Jospa se ei huomaakaan, että olen olemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti