torstai 3. maaliskuuta 2022

Koronaa aivan varmasti

Tänään tunsin, kuinka minua alkoi ensin palella. Sitten poskia rupesi kuumottamaan, mutta muutoin koko vartalo tärisi ja palelsi.

Olin varma, että lopultakin korona on saanut minut kiinni. Ja niin kuin olen sitä vältellyt kaikin tavoin.

Onneksi kerrankin kuumemittarini ei ollut kateissa, vaan juuri siellä, missä pitikin. Mittari toimeen! Kun se piippasi, jatkoin mittaamista vielä jonkin aikaa kuten ohjeistus kuuluu.

Kun katsoin kuumemittaria, minua jännitti vähän. 38, 39 vai peräti 40 astetta? No ei sinne päinkään! Lämpötilalukema näytti 35,4 astetta. Alilämpöäkö?

Seuraavaksi, kaiken varalta, tein koronatestin, koska oloni oli kummallinen. Tikku nenään ja virukset kiinni. Sitten ohjeen mukainen toimi loppuun.

Olin varma, että kyse on koronasta. Olin varmaan saanut sen puhelimitse, sillä olinhan puhunut yhden ystäväni kanssa, jonka ympärillä korona oli riehunut. Hän ei ollut sairastunut. Emmekä me ole tavanneet ihan äskettäin.

Uskokaa tai älkää, mutta testin tulos oli negatiivinen. Siinä oli minun koronani tällä kertaa. Sitä ei ole ollut aiemmin, ja toivottavasti se ei tartu kiinni myöhemminkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti