torstai 2. maaliskuuta 2023

Taskuvaras

Tänään torstaina 2.3.2023 jouduin ensimmäisen kerran elämässäni taskuvarkaan uhriksi. Kaikki tapahtui niin äkkiä, että minulla ei ollut mitään mahdollisuutta estää tapahtunutta.

Harmillisinta tässä on se, että varkaus tapahtui omassa kodissani.

Olimme olleet Jäbän kanssa tunnin verran takapihalla. Minä puhdistin rappusta kovettuneesta lumesta ja Jäbä riemuitsi hangessa. Se juoksenteli, meuhkasi isojen keppien (lue oksien) kanssa ja välillä kävi kerjäämässä sekä herkkuja että leikittämistä.

Menimme sisälle. Minä valmistauduin käymään lähikaupassa. Jäbä pyrki ulos. Se sopi minulle, päästin sen.

Kaupasta tultuani päästin jäbäräisen sisälle. Se ryökäle huomasi puseroni taskussa olevan "hammasharjan" eli Dentastixin. Nappasi, siis varasti sen.

No tämä on anteeksiannettavaa, vaikka näin ei saisi käydä. Olihan moinen herkku sille tarkoitettukin. Minulle ei jäänyt traumoja. Varmaan kasvatuksessa on puutteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti