perjantai 1. heinäkuuta 2022

Jäbän jorinat - Suihkussa

Olen tässä varmaan parisen viikkoa miettinyt, että onkohan emäntäni tullut hulluksi. Se on vienyt minut joka päivä suihkuun. Emäni siellä syntymäkodissani Vesannolla kertoi, että koirat pestään pari kertaa vuodessa. Isältäni en voinut kysyä. Se asui samassa pihapiirissä, mutta koiratarhassa.

Onneksi suihkun vesi ei ole ollut kuumaa, kun muutenkin on kuumaa ja tukalaa. Olen yrittänyt vastustaa noita suihkutuksia. Emäntä tosin vei (taas kerran) pidemmän korren. Se pisti minut taluttimeen kiinni. Näin se pääsi ohjailemaan minua.

Vastustelustani huolimatta olen tykännyt suihkuista. Ne viilentävät niin mukavasti. Ja sitten on kivaa, kun emäntä hoitaa minua jokapuolelta: hankaa pyyhkeellä. Ja minä poika pyörin kuin väkkärä, kun tuntuu niin mukavalta.

En ole vielä kertonut emännälle, että minä oikeasti tykkään suihkussa käymisestä. Saa nähdä, mitä me huomenna teemme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti