tiistai 21. syyskuuta 2021

Jos

Jos teen asioita kömpelösti, ethän tee niitä puolestani.

Jos hieman haparoin tasapainoni kanssa, ethän tarraa minuun heti kiinni.

Jos haen tapaa hoitaa jokin asia, ethän tyrkytä minulle heti omaa tapaasi.

Anna minun tehdä itse asioita. Anna minun hakea tasapainoa vartaloni kanssa. Anna minun tehdä asiat omalla tavallani.

Kun saan tehdä kaiken tämän, en menetä toimintakykyäni. En ainakaan vielä. Haluan säilyttää sen mahdollisimman pitkään. Haluan tehdä paljon asioita, jotka tuovat minulle mielihyvää. Itse tekemällä mielihyvä on suurempi. Itse tekemällä saavutan sen tuloksen, jota havittelen.

Jos kuitenkin huomaat, että en oikeasti pysty tekemään sitä, mitä olen tekemässä, kysy voitko auttaa.

Jos vaarannan itseni ja/tai muita, niin tartu ihmeessä toimeen.

Silloin olen iloinen, että minulla on sinut. Silloin olen iloinen, että autat minua. Silloin olen iloinen, että voin elää turvallisesti.

Samalla olen ilonen, jos voin auttaa sinua jotenkin. Omalla tavallani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti