torstai 12. marraskuuta 2020

Tikku silmään tai nenään

Eilen keskiviikkona kävin koronatestissä. Ei minulla ollut muita oireita kuin vähän nenästä erittyvää nestettä. Nuhaksi kai sitä kutsutaan. Vaikka minusta se ei ollut edes sitä.

En kuitenkaan jää miettimään tätä asiaa. Astmaatikolla ja allergikolla voi olla vaikka minkälaisia oireita, jotka muistuttavat nuhaa, flunssaa ilman kuumetta.

Työni vuoksi terveysasemalta minulle kuitenkin annettiin aika testiin. Ihan hyvä. Ei tarvitse miettiä. Testin tulos oli negatiivinen.

Kun asiasta iloiten kerroin melkein kaikille lähipiiriini kuuluville, yksi työkavereistani (eri yksiköstä) ja samalla ystäväni vastasi viestillä.

Arveli minun saaneen tikun silmään. Toinen työkaverini (myös kanssani eriyksiköstä, mutta vastaajan kanssa samasta) oli hänkin käynyt koronatestissä. Oli kertonut, että oli saanut tikun silmään. Onnekseni minä en saanut. Sain sen vasempaan sieraimeeni.

Niin minä kuin toinen testissä käynyt olemme reippaasti alle 160 cm pitkiä (lyhiytä?). Minä (noin 155 cm) pari senttiä pidempi, hän pari senttiä lyhyempi.

Oli ihan pakko vastata viestin lähettäjälle toisen testissä käyneen olevan niin lyhyen, että silmän ja sieraimen korkeutta on vaikea arvioida. 😂

Rakas työkaverini, kannattaisi olla pidempi. Vaikkapa 160 cm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti