tiistai 4. elokuuta 2020

Yhteydenottoja ja pyyntöjä on tullut

Jokainen teistä tietää, ja jos ei tiedä, saa tietää nyt, että tulevaisuudessa, tarkemmin ensi vuoden kesäkuusta alkaen, minulla on aikaa ja paljon. Tai sitten ei. Riippuu siitä, miten e-elämäni järjestyy.

Koska monella on tiedossa tämä kaikille vapaaksi avautuva avoin aika, niin minulle on tullut yhteydenottoja ja pyyntöjä.

Kuntavaalit järjestetään ensi vuonna. Elämäni viimeinen vuosiloma alkaa huhtikuussa 2021, joten voisin hypätä (lue kömpiä) kelkkaan mukaan. Minua on pyydetty, vaikkette uskoisikaan, ehdokkaakasi kuntavaaleihin. Useampi puolue ja henkilö on minua lähestynyt.

Ja ymmärrättehän, en voi paljastaa, mitkä tahot ovat olleet yhteydessä ja pyytäneet mukaan. Sen verran raotan salaperäisyyden verhoa, että kerron: kentältä niitä pyyntöjä on tullut. Tosin ei miltään urheilukentältä, kun en ole niiden kanssa oikein sinut. Leikkikentille taidan olla jo liian vanha ja kömpelö.

Kuntavaaleihin osallistumista haittaa hieman se, että vuonna 2023 ovat edessä eduskuntavaalit. Haittaako kuntavaaleihin osallistuminen, ja tietenkin valinta kaupunginvaltuustoon, hyvässä lykyssä jopa valtuuston puheenjohtajaksi, eduskuntaan pääsemistä vai edistääkö se? Auttakaa ihmiset siellä kentällä ratkaisemaan minua tämä ongelma!

Ongelmaa ei olisi, jos kukaan ei olisi ottanut yhteyttä eikä pyytänyt mukaan. Mutta kun. Minut halutaan selvästikin kansanedustajaksi, puolustamaan tätä maata.

Ja taas jäin miettimään. Jos olen kaupunginvaltuutettu (ehkä valtuuston puheenjohtaja) ja kansanedustaja, ehkä jopa ministeri, niin onko minulla mahdollisuuksia vuoden 2024 vaaleissa. Suomelle valitaan Sauli Niinistön jatkaja ja (!) edustajat EU-parlamenttiin.

Voisinko uskottavasti hakea näitä pestejä? Etenkin, jos (kun) olisin jo kaupunginvaltuutettu (ehkä valtuuston puheenjohtaja) ja kansanedustaja (ehkä ministeri)?

Vai voisinko hoitaa näitä kaikkia pestejä yhtäaikaa?! Silloin kyllä tarvittaisiin iso kartonki  käyntikortikseni. Ehkä A4 riittäisi.

Onneksi minulla on Santtu-koira, joten presidentin pestiin on hyvät edellytykset. Jos pitää olla avioliitossa, niin äkkiäkös minä jostakin puolison keksin. Muiden pestien osalta ei ole niin kovia vaatimuksia.

Jos tulisin valituksi kaikkiin näihin, mitä sitten. Keskittyisikö valta minulle?

Hyvät ihmiset siellä kentällä. Olkaa minuun yhteydessä ja esittäkää pyyntöjä. Vaikkapa, että hyvä ihminen, älä edes uneksi moisesta. Jäitä hattuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti